Jeti rent

Jeti rent Harjumaal. (Skuutri rent)

Jetide rent teie firma suvepäevadele jms üritustele!

Tuleme kohale üle Eesti (ka saartele).

80630068

Peamiselt sõidame Kaberneeme, Valkla või Salmistu rannas.   Eraldi kokkuleppel tuleme ka Teile sobivasse kohta.
Sea Doo RXP-X 300 – see on 300 hobujõudu. 2017a mudel. Kõige uuem, kiirem ja võimsam jett turul.
Oma klassi tipus olev jett, mis hõlmab võimsust, juhitavust ja kontrollivust vee peal. Uue 300 hobujõulise Rotax 1630 ACE mootoriga ei jõua raja peal kihutades mitte miski muu järele.

 

Hind: (sisaldab kütust)
180€ / 1 tund.
Miinimumaeg, millega kohale tuleme on 2 tundi.

Saab võtta ka 2 jetti 1 tunniks.

Stratsionaalselt me kuskil kohapeal ei ole

Väljaõpe ja lühikoolitus kohapeal. (ei lähe ajaarvestusse)

Kokku on 2 jetti.

skuutri rentskuutrite rent

 

 

Lisainfot jetisõidust:

Eesti on mereriik ning jetisõit sobib meie tingimustesse hästi. Põhimõtteliselt võiks hooajaks nimetada kogu seda aega, mil veekogud jääga kaetud ei ole. Tõsi – nii  kujunevad hooaja alguse ja lõpu sõidud temperatuuri mõttes küllalt ekstreemseteks katsumusteks. Seevastu südasuvel on tegemist puhta naudinguga!

Mis asi on jett?
Jett on turbiinajami ja sisemootoriga varustatud väike veesõiduk, mille tööpõhimõte seisneb selles, et turbiin imeb põhja all olevast avausest vee sisse ning paiskab selle tagaosast joana välja.
Jeti juhtraualt leiab start/stop nupu ja gaasihoova- Oma nüanss on jetiga pööramisel – suuna muutmiseks tuleb gaasi peal hoida, et veejuga ära ei kaoks. Gaasi maha lastes muutub sõiduk ebastabiilseks ning juhitamatuks.
Jette on kaht tüüpi – istejetid ja seisujetid (nagu nimigi ütleb – esimeste peal istutakse, teistel seistakse). Istejett on reeglina ühe- kuni kolmekohaline, ent leidub ka rohkem sõitjaid mahutavaid mudeleid. Seisujetid on ühekohalised ja nendega sõitma õppimine võtab rohkem aega.

Ohutus- ja turvavarustus
Alustame kõige tähtsamast – päästevest on kohustuslik! Kiiver küll mitte, aga siiski soovituslik. Enamasti kasutatakse tavalist krossikiivrit, millel lõuakaitse ja krossiprillid. Võistlustel nõutakse ka seljakaitset, ent harrastussõidul pole see nii oluline kui kaks esimest.
Kaldast kaugele sõites tuleks kaasa võtta veekindlas pakendis sidevahend (see on eriti oluline üksinda veel olles).

Mis juhtub vette kukkudes?
Tulenevalt väikestest mõõtmetest on mõistetav, et jett ei ole kuigi stabiilne sõiduk. Sellepärast on jeti võti varustatud spiraalse nööriga, mille lahtine ots tuleb kinnitada randme või päästevesti aasa külge – kui juht kukub vette, tõmbab niimoodi võtme eest ning mootor seiskub.
Kui jett jääb kukkudes püsti, saab sellele tagantpoolt uuesti peale ronida. Kui aga jett läheb kummuli ja põhi on ülespoole, tuleb sõiduk esmalt püsti keerata.

Enne sõitmist:
  • Kinnita jett järelhaagisel kindlalt koormarihmadega
  • Paigalda jetikate, mis kaitseb seda kivide ja tolmu eest
  • Ühenda haagise tulede pistik
  • Võta kaasa haagise dokumendid
  • Kontrolli, kas jeti võti on kaasas
  • Kontrolli, kas kütust on piisavalt
Sõitma minnes:
  • Veendu, et vee väljalaskekorgid on kinni
  • Jetti haagiselt vette laskmiseks ühenda esmalt lahti haagise tulede pistik
  • Käivita mootor umbes 1 m sügavuses vees, et turbiin ei imeks veekogu põhjast liiva ja kive
  • Kinnita turvanöör randme või päästevesti külge
Sõidu ajal:
  • Jälgi, et kütust jätkuks ka tagasiteeks
  • Madalas vees jälgi kive ning võimalikke elusolendeid (ka inimesi!)
Pärast sõitu:
  • Jetti haagisele seades veendu, et turbiini ei jääks liiva ja kive
  • Vea jett veekogust välja
  • Ava vee väljalaskekorgid
  • Käivita jett lühikeseks ajaks kaldal (enne veendu, et turbiinis poleks kive või liiva)

Waterfun OÜ